Ønsker du en demo?

For raskere løsning

Automatiser responsen ved IT-hendelser

Automatiser responsen ved IT-hendelser hero image

Reduser Innvirkningen på Forretningsdriften

Dagene da IT støttet virksomheten er over. I dag driver IT virksomheten. Med volumet og variasjonen av kritiske IT-hendelser som påvirker virksomheten, er forkorting av responstiden på hendelsen avgjørende for virksomheten. Tross alt, jo lenger et selskap bruker på å løse et IT-problem, desto mer alvorlig innvirkning har det på organisasjonen, dens kunder, dens ansatte, dens varemerke og omdømme, blant andre. Ikke bare kan alle avbrudd i IT-tjenestene koste organisasjonen hundretusener av kroner, men det kan også påvirke fokusen, distrahere og forstyrre IT-teamene. I dagens digitale næringsliv, er det ikke snakk om “HVIS”, men “NÅR” kritiske IT-hendelser oppstår, og du må være fullt forberedt.

Beslektede Emner

HÅNDTERING AV IT-HENDELSER

Servicedrift, MIM-team, støtte

Automatiser hendelsesprosessen for en raskere og mer koordinert respons. Når IT-tjenester blir utilgjengelige, lider kundene dine og IT-teamet er under press. Bruk IT-varsling for å minimere påvirkning av virksomheten og redusere kostnader av hendelseshåndtering ved å automatisere kommunikasjon, samarbeid og orkestrering for raskere gjenoppretting.

Operasjoner for informasjonssikkerhet

Få sikkerhets- og IT-team sammen samtidig som alle interessenter oppdateres under sikkerhetshendelser. Under cyberrelaterte hendelser, orkestrer kommunikasjon og samarbeid på en koordinert måte for å begrense angrepet, redusere skaden og sørge for overholdelse av lover og forskrifter.

DevOps

Kombinasjonen av SMS, e-post, Skype og ChatOps-verktøy hjelper utviklere og operatører å holde kontakt gjennom normal håndtering. Men hva skjer når dette ikke fungerer? Et godt IT-varslingsverktøy kan være limet som forbinder utviklere og operatører, selv i de tøffeste IT-situasjonene.De mest effektive DevOps-organisasjonene forstår at for å gjøre rede for når ting går galt, må de også kunne automatisere selve kommunikasjonsprosessen.

Kontinuitet i IT-tjenesten og gjenoppretting

Implementer brukerkommunikasjon i sanntid for å redusere kostnadene med å redusere antallet inngående samtaler/saker under store hendelser, kritiske sikkerhetshendelser og katastrofegjenoppretting/kontinuitetsøvelser.

Det beste med Everbridge IT-varsling er å ha en konsistent, forutsigbar, repeterbar prosess med rettidig og relevant kommunikasjon

Mark Hydar, Ericsson

Critical Event Management Platform

  • Hold arbeidsskiftene i gang

    Administrer personal som er på vakt

  • Utnytt eksisterende verktøy

    Utløs hendelsesrespons via varsler fra verktøyene ITOM, SIEM, ITIM, ITSM

  • Finn de rette folkene

    Identifiser, finn, kontakt og engasjer de rette personene når som helst og hvor som helst

  • Reduser løsningtiden

    Reduser tid til samarbeid med ett klikk, enkle konferansebroer og ChatOps

  • Teamytelse

    Forbedre effektiviteten i responsteamet kontinuerlig med resultatrapporter

  • Reduser kostnader

    Konsolider alle varslingsløsningene dine til én enterprise Critical Event Management-plattform for konsistens og lavere TCO

Fordeler

  • Øk oppetiden for IT-tjenester
  • Øk produktiviteten til de ansatte og IT-effektiviteten
  • Minimer innvirkningen på virksomheten, reduser ikke-planlagt IT-arbeid
  • Unngå informasjonsoverflod
  • Reduser IT-problemer raskere med minimalt ressursforbruk
  • Effektiviser prosessene dine med konsekvente, gjentatte, automatiserte IT-hendelser og meldinger